torsdag 30 april 2009

Urdrucket skön lunch i en park idag



Sommaren närmar sig med stormsteg och idag är det säkert 23-25 grader varmt ute om jag överdriver några urdruckna grader! Träden är lite gröna och en hel del blommor börjar färga omgivningen. Allt detta gör att en hel del svenskar även börjar nysa, snora och få så kallade pollenproblem. Själv har jag bara ett urdrucket litet problem och det är vilket märke på ölen jag ska välja på Systemet eller ICA om det blir "folkisar"!
Önskar er en urducken Valborg och en trevlig 1:a maj!

7 kommentarer:

  1. Vadå problem? Du gör väl som vanligt och tar det billigaste ölet!
    Systembolaget? Tror inte du varit där på 10år...

    /OLW

    SvaraRadera
  2. Fan, ja det är lätträknat! Det blev Netto på vägen hem, haha!
    /J

    SvaraRadera
  3. Jag får nog ta och hjälpa dig med att ställa in svensk tid i din blogg också.

    /McGywer

    SvaraRadera
  4. Klocka???
    F-n va ni åker tåg!

    SvaraRadera
  5. Ja det finns en tidstämpel för när du publicerat dina inlägg och när kommentarerna är skrivna.

    Jag antar att du inte bloggar mitt i natten... Eller är det ett av dina otroligt smarta drag att lura chefen på att du verkligen jobbar 100% av tiden på kontoret?

    /McGywer

    SvaraRadera
  6. Ett tips till tidningskungen:
    Han kör med amerikansk västkusttid (-9tim)

    /Leif G Pers...

    SvaraRadera
  7. Smart drag....bara på natten, att sova är överdrivet tråkigt

    SvaraRadera