fredag 10 april 2009

Urdrucken kung i baren!


I onsdags blev det riktigt urdrucket efter att ett visst lag vunnit SM-guld i hockey. Jag gled i på en räkmacka till bokat bord på ett utetälle där tre av norra Europas urdrucket törstigaste personer befann sig! Så det var bara till att hänga på och gå lös på påskmusten, innan torget och en miljon raggarbilar stod för underhållningen! Al Gore skulle slita sitt urdruckna hår och han såg all blårök, allt bränt gummi och all naturgas som släpptes ut i onsdags natt runt stora torget. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer än att min tjej kom till krogen och skickade hem mig! Jag måste iallafall hunnit med att slafsa i mig en urdrucken fyllekebab innan taxin hem för halva den hittade jag på mina urdrucket lortiga jeans på torsdag morgon plus ett riktigt urdrucket fett kvitto på hela notan från stället vi var på. Urdrucken kung i baren var det ja? Puh

1 kommentar:

  1. Vänta nu, vem är tjejen som hämtade upp dig?

    SvaraRadera